.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
95 درصد غرق شدگان مردان هستند

شمال نیوز: مدير كل پزشكي قانوني استان مازندران گفت: در مرداد ماه سالجاري تعداد 43 نفر (41مرد و مابقي زن) در سواحل درياي مازندران غرق شدند كه اين رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 36درصد كاهش داشت.

به گزارش رسیده از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی مازندران، دكتر علی عباسی ضمن بیان مطلب فوق افزود: از اول خرداد ماه لغايت 3/6/92 تعداد 131 نفر در درياي مازندران غرق شدند كه اين رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 2 درصد افزايش داشت. تيرماه با 64 مورد ، خرداد با 22 و مرداد با 43 مورد به ترتيب داراي بيشترين آمار غرقي ميباشد .
وي با اشاره به اينكه در سه روز اول شهريور 2 نفر در دريا غرق شدند افزود: شهرستان هاي محمودآباد با 33 ، بابلسر با 21 و نور با 18 ،نوشهربا 17 مورد بيشترين آمار غرقي را داشتند.
ايشان  تصريح كرد : بيشترين سنين غرق شدگان را 21 الي 30 سال با 60 مورد و 11 الي 20 سال با 28 مورد اعلام كرد.
عباسی تصریح کرد: اين مقام اجرايي استان ، شنا در خارج از طرح هاي دريا بدون در نظر گرفتن عمق و وسعت آن، عدم آشنايي با فن شنا، عدم آگاهي از تفاوت شنا از دريا و استخر و ... از دلايل بروز حادثه براي گردشگران دانست و افزود: با توجه به اينكه 84درصداز مغروقين از قشر غير بومي و مسافر هستند لذا به نظر مي رسد اطلاع رساني و فرهنگ سازي در خصوص نحوه استفاده مطلوب و ايمن از دريا نياز به عزم ملي در سراسر كشور دارد و تلاش مسئولين استاني به تنهايي چاره ساز نخواهد بود. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.